Алматы қаласы Білім басқармасының
«№10 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 394 83 35
Есепші бөлімі:
+7(727) 394 83 95
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 10-11 сыныптар арасында "Көмек" бағдарламасы бойынша сынып сағаттары/ Классные часы по программе "Көмек" среди 10-11 классов
03
наурыз
2025

10-11 сыныптар арасында "Көмек" бағдарламасы бойынша сынып сағаттары/ Классные часы по программе "Көмек" среди 10-11 классов

 10-11 сыныптар арасында "Көмек" бағдарламасы бойынша сынып сағаттары


"Көмек" бағдарламасын жүзеге асыру аясында мектепте 10-11 сынып оқушылары арасында "Жер сілкінісі" тақырыбында сынып сағаттары өткізілді.
🔹 10-11 сыныптар: Жер сілкінісі кезінде әртүрлі жағдайларда әрекет ету сценарийлері қарастырылды, оның ішінде эвакуациялау маршруттары мен алғашқы көмек көрсету әдістері талқыланды.
🔹 Ерекше назар психологиялық дайындыққа және төтенше жағдайларда үрейдің алдын алу тәсілдеріне аударылды.
Сынып сағаттары оқушылардың қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ төтенше жағдайларда дұрыс және ойластырылған шешімдер қабылдауға ықпал етті.
#Көмек #СыныпСағаты #Қауіпсіздік #Мектеп10

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Классные часы по программе "Көмек" среди 10-11 классов


В рамках реализации программы "Көмек" в школе проведены классные часы среди учащихся 10-11 классов на тему "Землетрясение".


🔹 10-11 классы: Изучили детальные сценарии реагирования на землетрясение в различных условиях, включая эвакуационные маршруты и оказание первой помощи. Особое внимание уделено психологической подготовке и способам предотвращения паники в ЧС.

Классные часы помогли учащимся сформировать навыки безопасного поведения, научили принимать обдуманные решения в экстренных ситуациях.

#Көмек #КлассныйЧас #Безопасность #Школа10

Если нужно добавить что-то еще, сообщите! 


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: