Алматы қаласы Білім басқармасының
«№10 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 394 83 35
Есепші бөлімі:
+7(727) 394 83 95
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 5-9 сыныптар арасында «Көмек» бағдарламасы бойынша сынып сағаттары/ Классные часы по программе «Көмек» среди 5-9 классов
03
наурыз
2025

5-9 сыныптар арасында «Көмек» бағдарламасы бойынша сынып сағаттары/ Классные часы по программе «Көмек» среди 5-9 классов

📌 5-9 сыныптар арасында «Көмек» бағдарламасы бойынша сынып сағаттары
«Көмек» бағдарламасын жүзеге асыру аясында мектепте 5-9 сынып оқушылары арасында «Жер сілкінісі» тақырыбында сынып сағаттары өткізілді.
🔹 Оқушылар жер сілкінісінің себептері, олардың салдары және сақтық шаралары туралы білді.
🔹 Мектепте, үйде және көшеде жер сілкінісі кезіндегі негізгі қауіпсіздік ережелері қарастырылды.
🔹 Төтенше жағдайлар кезіндегі қауіпсіз іс-қимылдарды пысықтауға бағытталған практикалық жаттығулар өткізілді.
Сынып сағаттары оқушылардың қауіпсіздікке саналы көзқарасын дамытуға және төтенше жағдайларда әрекет етудің қажетті дағдыларын қалыптастыруға ықпал етті.
#Көмек #СыныпСағаты #Қауіпсіздік #Мектеп10


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


📌 Классные часы по программе «Көмек» среди 5-9 классов

В рамках реализации программы «Көмек» в школе проведены классные часы среди учащихся 5-9 классов на тему «Землетрясение».

🔹 Ученики узнали о причинах возникновения землетрясений, их последствиях и мерах предосторожности.
🔹 Были рассмотрены основные правила поведения при землетрясении в школе, дома и на улице.
🔹 Проведены практические тренировки, направленные на отработку безопасных действий в случае ЧС.

Классные часы способствовали развитию у учащихся осознанного отношения к безопасности и формированию необходимых навыков реагирования в экстренных ситуациях.

#Көмек #КлассныйЧас #Безопасность #Школа10



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: