31
наурыз
2025
«Эмоционалды көңіл-күй – педагог қызметінің табыстылық факторы» тақырыбында педагогикалық кеңес
📢 КММ "№10 жалпы білім беретін мектеп" педагогикалық кеңесі
Мектебімізде «Эмоционалды көңіл-күй – педагог қызметінің табыстылық факторы» тақырыбында педагогикалық кеңес өтті.
🔹 Кеңесте қаралған мәселелер:
✅ Кіріспе сөз – мектеп директоры Удуримова Ш.С. педагогтың эмоционалды жағдайының білім сапасына және ұжымдағы қолайлы ахуалға әсері туралы айтты.
✅ «Кәсіби шеберлік. Эмоционалды жағдай» – тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары Мажитова К.Б. педагогтың эмоционалды тұрақтылығының кәсіби дамуға тигізетін әсері, мотивацияны арттыру жолдары және қиын жағдайларда эмоцияны басқару тәсілдері туралы баяндады.
✅ «Заманауи педагог – шығармашыл және позитивті педагог» – музыка пәнінің мұғалімі Аюпова З.А. оқыту үдерісінде шығармашылық әдістерді қолдану тәжірибесімен бөлісті. Ол педагогтың позитивті көзқарасы оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын арттыратынын атап өтті.
✅ «Педагогтардың жұмысында арт-терапия элементтерін қолдану» – технология пәнінің мұғалімі Халитова Н.Б. педагогтардың стресске қарсы тұру қабілетін арттыруға көмектесетін арт-терапия әдістерін ұсынды.
✅ «Педагог денсаулығы – табысты жұмыстың кепілі» – дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сирока Л.А. мұғалімнің жұмыс қабілеттілігін сақтау және кәсіби күйзелістің алдын алу үшін физикалық белсенділік пен салауатты өмір салтының маңыздылығына тоқталды.
✅ Психологиялық тренинг «Жеке код: Өзіңді табу өнері» – мектеп психологтары Хазова Я.И. және Мамырханова Д.Т. ұжымды біріктіруге, өмірге позитивті қарауға және әріптестер арасында қолдау көрсетуге бағытталған практикалық жаттығулар өткізді.
✅ «Оқушылардың құқық бұзушылық әрекеттерінің алдын алу және түзету» – Аманжолова Д.А. қиын жасөспірімдермен жұмыс істеу, олардың мінез-құлқындағы ауытқуларды ерте анықтау және түзету жолдары бойынша баяндама жасады. Сондай-ақ, құқық бұзушылықтың алдын алу барысында мұғалімдер, психологтар және ата-аналар арасындағы өзара әрекеттестіктің маңыздылығы атап өтілді. Әрбір тәуекел тобына жататын балаға жеке көзқарас қажет екендігі баса айтылды.
📌 Қорытындылар:
Кеңес өте мазмұнды және нәтижелі өтті. Педагогтар пайдалы ақпарат алып қана қоймай, өзара тәжірибе алмасты, нақты мысалдар мен жұмыс әдістерін талқылады. Педагогтың эмоционалды әл-ауқаты – табысты білім беру қызметінің маңызды факторы, сондықтан оны қолдау барлық деңгейде қажет.
Сонымен қатар, тәуекел тобындағы оқушылармен алдын алу жұмыстарын жалғастыру, олардың мінез-құлқын қадағалау, мектеп психологтарын, әлеуметтік педагогтарды және ата-аналарды белсенді тарту туралы шешім қабылданды.
✨ Барлық қатысушыларға белсенділігі мен құнды идеялары үшін алғыс білдіреміз! ✨
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
📢 Педагогический совет в КГУ "ОШ №10"
В школе состоялось заседание педагогического совета на тему «Эмоциональный настрой как фактор успешности деятельности педагога».
В ходе заседания были рассмотрены следующие вопросы:
✅ Вступительное слово – директор школы Удуримова Ш.С. отметила важность эмоционального состояния педагога, его влияния на качество образовательного процесса и благоприятную атмосферу в коллективе.
✅ «Профессиональное мастерство. Эмоциональное состояние» – заместитель директора по воспитательной работе Мажитова К.Б. рассказала о том, как эмоциональная стабильность влияет на профессиональный рост, обсудила методы повышения мотивации и привела примеры ситуаций, требующих особого эмоционального самоконтроля.
✅ «Современный педагог – творческий и позитивный педагог» – учитель музыки Аюпова З.А. поделилась своим опытом применения творческих методик в образовательном процессе, отметив, что позитивный настрой учителя способствует активному вовлечению учеников в учебную деятельность.
✅ «Использование элементов арт-терапии в работе педагогов» – учитель технологии Халитова Н.Б. представила методы арт-терапии, которые помогают педагогу справляться со стрессом и повышать эмоциональную устойчивость.
✅ «Здоровье педагога – залог успешной работы» – учитель физической культуры Сирока Л.А. подчеркнула важность физической активности и здорового образа жизни для сохранения работоспособности и предотвращения профессионального выгорания.
✅ Психологический тренинг «Код уникальности: Искусство быть собой» – психологи школы Хазова Я.И. и Мамырханова Д.Т. провели практическое занятие, направленное на укрепление командного духа, развитие позитивного восприятия жизни и поддержку друг друга в коллективе.
✅ «Профилактика и коррекция противоправного поведения детей и подростков в условиях школы» – Аманжолова Д.А. осветила вопросы работы с трудными подростками, методы раннего выявления проблемного поведения и пути его коррекции. Особое внимание было уделено важности взаимодействия педагогов, психологов и родителей в процессе профилактической работы, а также необходимости индивидуального подхода к каждому ребенку, находящемуся в группе риска.
📌 Выводы:
Заседание прошло продуктивно. Педагоги не только получили полезную информацию, но и обменялись опытом, обсудили реальные кейсы и методы работы. Эмоциональное благополучие учителя – важный фактор успешной педагогической деятельности, и уделять внимание его поддержанию необходимо на всех уровнях.
Также было принято решение продолжить профилактическую работу с учащимися группы риска, усилить контроль за их поведением, привлекать к работе школьных психологов, социальных педагогов и родителей.
✨ Благодарим всех участников за активное участие и ценные идеи!



Мектебімізде «Эмоционалды көңіл-күй – педагог қызметінің табыстылық факторы» тақырыбында педагогикалық кеңес өтті.
🔹 Кеңесте қаралған мәселелер:
✅ Кіріспе сөз – мектеп директоры Удуримова Ш.С. педагогтың эмоционалды жағдайының білім сапасына және ұжымдағы қолайлы ахуалға әсері туралы айтты.
✅ «Кәсіби шеберлік. Эмоционалды жағдай» – тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары Мажитова К.Б. педагогтың эмоционалды тұрақтылығының кәсіби дамуға тигізетін әсері, мотивацияны арттыру жолдары және қиын жағдайларда эмоцияны басқару тәсілдері туралы баяндады.
✅ «Заманауи педагог – шығармашыл және позитивті педагог» – музыка пәнінің мұғалімі Аюпова З.А. оқыту үдерісінде шығармашылық әдістерді қолдану тәжірибесімен бөлісті. Ол педагогтың позитивті көзқарасы оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын арттыратынын атап өтті.
✅ «Педагогтардың жұмысында арт-терапия элементтерін қолдану» – технология пәнінің мұғалімі Халитова Н.Б. педагогтардың стресске қарсы тұру қабілетін арттыруға көмектесетін арт-терапия әдістерін ұсынды.
✅ «Педагог денсаулығы – табысты жұмыстың кепілі» – дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сирока Л.А. мұғалімнің жұмыс қабілеттілігін сақтау және кәсіби күйзелістің алдын алу үшін физикалық белсенділік пен салауатты өмір салтының маңыздылығына тоқталды.
✅ Психологиялық тренинг «Жеке код: Өзіңді табу өнері» – мектеп психологтары Хазова Я.И. және Мамырханова Д.Т. ұжымды біріктіруге, өмірге позитивті қарауға және әріптестер арасында қолдау көрсетуге бағытталған практикалық жаттығулар өткізді.
✅ «Оқушылардың құқық бұзушылық әрекеттерінің алдын алу және түзету» – Аманжолова Д.А. қиын жасөспірімдермен жұмыс істеу, олардың мінез-құлқындағы ауытқуларды ерте анықтау және түзету жолдары бойынша баяндама жасады. Сондай-ақ, құқық бұзушылықтың алдын алу барысында мұғалімдер, психологтар және ата-аналар арасындағы өзара әрекеттестіктің маңыздылығы атап өтілді. Әрбір тәуекел тобына жататын балаға жеке көзқарас қажет екендігі баса айтылды.
📌 Қорытындылар:
Кеңес өте мазмұнды және нәтижелі өтті. Педагогтар пайдалы ақпарат алып қана қоймай, өзара тәжірибе алмасты, нақты мысалдар мен жұмыс әдістерін талқылады. Педагогтың эмоционалды әл-ауқаты – табысты білім беру қызметінің маңызды факторы, сондықтан оны қолдау барлық деңгейде қажет.
Сонымен қатар, тәуекел тобындағы оқушылармен алдын алу жұмыстарын жалғастыру, олардың мінез-құлқын қадағалау, мектеп психологтарын, әлеуметтік педагогтарды және ата-аналарды белсенді тарту туралы шешім қабылданды.
✨ Барлық қатысушыларға белсенділігі мен құнды идеялары үшін алғыс білдіреміз! ✨
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
📢 Педагогический совет в КГУ "ОШ №10"
В школе состоялось заседание педагогического совета на тему «Эмоциональный настрой как фактор успешности деятельности педагога».
В ходе заседания были рассмотрены следующие вопросы:
✅ Вступительное слово – директор школы Удуримова Ш.С. отметила важность эмоционального состояния педагога, его влияния на качество образовательного процесса и благоприятную атмосферу в коллективе.
✅ «Профессиональное мастерство. Эмоциональное состояние» – заместитель директора по воспитательной работе Мажитова К.Б. рассказала о том, как эмоциональная стабильность влияет на профессиональный рост, обсудила методы повышения мотивации и привела примеры ситуаций, требующих особого эмоционального самоконтроля.
✅ «Современный педагог – творческий и позитивный педагог» – учитель музыки Аюпова З.А. поделилась своим опытом применения творческих методик в образовательном процессе, отметив, что позитивный настрой учителя способствует активному вовлечению учеников в учебную деятельность.
✅ «Использование элементов арт-терапии в работе педагогов» – учитель технологии Халитова Н.Б. представила методы арт-терапии, которые помогают педагогу справляться со стрессом и повышать эмоциональную устойчивость.
✅ «Здоровье педагога – залог успешной работы» – учитель физической культуры Сирока Л.А. подчеркнула важность физической активности и здорового образа жизни для сохранения работоспособности и предотвращения профессионального выгорания.
✅ Психологический тренинг «Код уникальности: Искусство быть собой» – психологи школы Хазова Я.И. и Мамырханова Д.Т. провели практическое занятие, направленное на укрепление командного духа, развитие позитивного восприятия жизни и поддержку друг друга в коллективе.
✅ «Профилактика и коррекция противоправного поведения детей и подростков в условиях школы» – Аманжолова Д.А. осветила вопросы работы с трудными подростками, методы раннего выявления проблемного поведения и пути его коррекции. Особое внимание было уделено важности взаимодействия педагогов, психологов и родителей в процессе профилактической работы, а также необходимости индивидуального подхода к каждому ребенку, находящемуся в группе риска.
📌 Выводы:
Заседание прошло продуктивно. Педагоги не только получили полезную информацию, но и обменялись опытом, обсудили реальные кейсы и методы работы. Эмоциональное благополучие учителя – важный фактор успешной педагогической деятельности, и уделять внимание его поддержанию необходимо на всех уровнях.
Также было принято решение продолжить профилактическую работу с учащимися группы риска, усилить контроль за их поведением, привлекать к работе школьных психологов, социальных педагогов и родителей.
✨ Благодарим всех участников за активное участие и ценные идеи!


