«Мен оқыған ертегі» байқауы / смотр «Сказка, которую я читаю»
📚✨ «Мен оқыған ертегі» байқауы ✨🎭
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында «Балалар кітапханасы» жобасының бағыты бойынша №10 жалпы білім беретін мектепте 4-сынып оқушылары арасында «Мен оқыған ертегі» атты театрландырылған қойылым байқауы өтті.
🔹 Байқаудың мақсаты:
📖 Оқушылардың кітап оқуға және әдеби мұраға деген қызығушылығын арттыру;
🎭 Балалардың шығармашылық және актерлік қабілеттерін дамыту;
📚 Көркем әдебиет пен театр өнеріне назар аудару;
🔹 Байқаудың міндеттері:
🎬 Оқушылардың таланттарын ашуға жағдай жасау;
🗣 Көркем сөз оқу және сахнада өзін-өзі ұстау дағдыларын дамыту;
🤝 Командалық жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру;
💡 Балалардың шығармашылық ойлауын дамыту және өз бетінше дайындалуға ынталандыру.
🏆 Байқау қорытындылары:
🥇 1 орын – 4«Б» сыныбы
🥈 2 орын – 4«В» сыныбы
🥉 3 орын – 4«А» және 4«Г» сыныптары
Бұл байқау балалардың оқу дағдыларын жетілдіруге, қиялын дамытуға және өзіне деген сенімділігін нығайтуға зор ықпал етті. Барлық қатысушыларға алғысымызды білдіреміз және шығармашылық табыстар тілейміз! 📖✨
#МенОқығанЕртегі #БалаларКітапханасы #БіртұтасТәрбие #КітапОқуМәдениеті #№10ЖББМ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
В рамках реализации программы «Біртұтас тәрбие» и направления проекта «Балалар кітапханасы» в школе был проведен конкурс театрализованных сказок «Сказка, которую я читаю» среди учащихся 4-х классов.
- Цели конкурса:
- Формирование у учащихся интереса к чтению и литературному наследию;
- Развитие творческих и актерских способностей детей;
- Привлечение внимания к художественной литературе и театральному искусству;
- Воспитание любви к родному языку и культуре.
- Задачи конкурса:
- Создание условий для раскрытия артистических талантов учащихся;
- Развитие навыков выразительного чтения и сценического мастерства;
- Формирование у детей умения работать в команде;
- Стимулирование самостоятельной подготовки и творческого мышления.
Итоги конкурса:
- 1 место – 4«Б» класс
- 2 место – 4«В» класс
- 3 место – 4«А» и 4«Г» классы
Конкурс способствовал укреплению интереса к чтению, развитию воображения и уверенности в себе у участников.

