Киберқауіпсіздік / Кибербезопасность » КГУ «Общеобразовательная школа №10»
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№10 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 394 83 35
Есепші бөлімі:
+7(727) 394 83 95
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Киберқауіпсіздік / Кибербезопасность
04
қараша
2024

Киберқауіпсіздік / Кибербезопасность

Бүгін, 8-11 сынып оқушылары үшін "Кибербуллинг және одан қалай қорғану керек" тақырыбында сабақ өткізілді. Бұл сабақтар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы № 748 қаулысына, сондай-ақ балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу және олардың құқықтары мен әл-ауқатын қамтамасыз ету жөніндегі 2023-2025 жылдарға арналған бекітілген Кешенді жоспарына сәйкес ұйымдастырылды. Бұдан басқа, Білім Министрлігінің 2024 жылғы 18 қыркүйектегі № 263 бұйрығы негізінде білім беру ұйымдарында оқушылардың цифрлық кеңістікте қорғау және қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған жеке қауіпсіздік сабақтары енгізіліп жатыр.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сегодня, для учащихся 8-11 классов проведен урок на тему «Кибербуллинг и как от него защититься». Урок провела заместитель директора по воспитательной работе Мажитова К.Б. Эти занятия организованы в рамках программы «Біртұтас тәрбие» и в соответствии с Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2023 года № 748, а также утвержденным Комплексным планом по защите детей от насилия, предотвращению аутодеструктивного поведения и обеспечению их прав и благополучия на 2023-2025 годы. Кроме того, на основании приказа Министерства Просвещения № 263 от 18 сентября 2024 года в образовательных организациях внедрены уроки личной безопасности, направленные на формирование у учащихся навыков защиты и безопасного поведения в цифровом пространстве.


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Похожие публикации: